نشست مجازی شورای تعامل با روسای مراکز آموزش دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی در خصوص پذیرش مهر ماه ۱۳۹۹ برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان غربی صبح یکشنبه مورخه 19/5/99 نشست (مجازی) شورای تعامل با روسای مراکز آموزشی استان با دستور جلسه پذیرش مهر 1399 دانشگاه بصورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس و معاون علمی دانشگاه علمی کاربردی استان و رئیس اداره پژوهش و فناوری و مسئول روابط عمومی این دانشگاه برگزار شد.
دکتر رسولی صدقیانی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان با تبریک ایام دهه امامت و ولایت و قدردانی از کلیه روسای مرکز در برگزاری مطلوب کلاسهای درسی مجازی و آزمونهای مجازی افزود: با توجه به نیاز امروز جامعه به آموزشهای مهارتی و ظرفیت و قابلیت بالای دانشگاه علمی کاربردی در این خصوص، جذب حداکثری دانشجو برای مهرماه 99 از اولویت عملکرد تشکیل کنسرسیوم ستاد تبلیغات پذیرش مهرماه دانشگاه با مشارکت مراکز استان خواهد بود.
وی اظهار داشت: در فرآیند تبلیغات پذیرش مهرماه 1399 دانشگاه، معرفی رشته های مهارتی و همچنین معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های موجود مراکز در آموزشهای مهارتی بایستی به نحو احسن مد نظر قرار گیرد که در این خصوص علاوه بر اطلاع رسانی و تبلیغات مستقل مراکز، تبلیغات متمرکز از سوی واحد استانی نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که با تعامل خوبی که ما بین مراکز آموزشی با واحد استانی دانشگاه برقرار شده است بتوان به این مهم دست یافت.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مراکز آموزشی استان در ترم گذشته تا دهه اول تیر ماه سال جاری 6521 جلسه کلاسی برگزار کردند که از این عدد 87% بصورت آنلاین و 13% بصورت آفلاین بوده است.
وی همچنین با اشاره به در پیش رو بودن آغاز سال تحصیلی جدید و اتخاذ تصمیم برگزاری کلاسهای درسی بصورت مجازی از سوی وزارت عتف، افزود: درصدد آنیم در ترم تحصیلی جدید با بکارگیری سامانه های جدید و بروز آموزشی و رفع مشکلات سامانه فعلی به بهترین شکل ممکن کلاسهای مجازی و همچنین آزمونهای مجازی ترم آینده را برگزار کنیم.
دکتر صدقی معاون علمی دانشگاه علمی کاربردی استان نیز با تاکید بر اهمیت تبلیغات برای جذب حداکثری داوطلبان تحصیل در آموزشهای مهارتی گفت: با توجه به اینکه رشته های ماموریت گرایی برای مراکز در نظر گرفته شده و ظرفیت سازی مناسبی در سطح استان برای این دسته از رشته ها صورت گرفته است، لذا در این مرحله مراکز آموزشی باید با بهره گیری از روشهای جدید در اطلاع رسانی موثر سعی در جذب حداکثری دانشجویان داشته باشند.
سپس سعید پود مسئول روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان نیز در خصوص شیوه نامه تبلیغات پذیرش مهرماه 1399دانشگاه مطالبی را عنوان کرد.
در ادامه این نشست هر یک از روسای مراکز آموزشی، نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص فرآیند اطلاع رسانی و تبلیغات پذیرش مهر 1399 دانشگاه مطرح کردند.
