اطلاعیه فرآیند انتخاب پودمان های آموزشی دوره های کاردانی و کارشناسی به شیوه آموزش های خاص/ نحوه تشکیل پرونده فارغ التحصیلی

اطلاعیه فرآیند انتخاب پودمان های آموزشی دوره های کاردانی و کارشناسی به شیوه آموزش های خاص/ نحوه تشکیل پرونده فارغ التحصیلی

اطلاعیه فرآیند انتخاب پودمان های آموزشی دوره های کاردانی و کارشناسی به شیوه آموزش های خاص/ نحوه تشکیل پرونده فارغ التحصیلی
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۸:۵۲ اخبار سال ۱۳۹۸
تعداد بازدید:۲۱۹۸

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان غربی انتخاب پودمان های آموزشی دانشجویان دوره های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی به شیوه آموزش های خاص نیم سال اول 1398 از روز چهارشنبه 98/11/16 شروع شده و تا روز پنجشنبه  98/11/24 ادامه خواهد داشت.

بر این اساس کلیه دانشجویان  می توانند در تاریخ های فوق الذکر از طریق مراجعه به پروفایل دانشجویی خود در سامانه جامع آموزش های تکمیلی بین سطوح تحصیلی (ساتب) به نشانی www.sateb.uast.ac.ir  پودمان های آموزش مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

شایان ذکر است با توجه به اینکه پرداخت شهریه در دوره های به شیوه آموزش های خاص به صورت اینترنتی انجام می شود دانشجویان لازم است به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می باشد و با توجه به دفترچه انتخاب پودمان نسبت به انتخاب پودمان آموزش مورد نظر اقدام نمایند.

گفتنی است  در خصوص دانشجویانی که سنوات تحصیلی قانونی آنان به اتمام رسیده نیم‌سال اول 98 به عنوان آخرین فرصت برای انتخاب واحد و اتمام کلیه دروس محسوب گردیده و پس از آن امکان ادامه تحصیل برای آنان میسر نمی باشد.

اطلاعیه نحوه تشکیل پرونده فارغ التحصیلی:

کلیه دانشجویانی که تمامی 11 پودمان مقطع کاردانی و 8 پودمان مقطع کارشناسی خود را به صورت کامل و با موفقیت به اتمام رسانیده ­اند، می بایست جهت تکمیل پرونده فارغ‏ التحصیلی خود، مدارک لازم به شرح زیر را تا پایان بهمن ماه سال جاری به همکار مجری در استان محل تحصیل که در بخش اطلاعات تماس سامانه ساتب آدرس و شماره تماس ایشان موجود می­ باشد، ارائه نمایند.  

  مدارک مورد نیاز جهت فارغ التحصیلی:

1-     تصویر گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه دیپلم برای دانش ­آموختگان کاردانی و اصل آن جهت مطابقت (یک برگ). تصویر گواهینامه پایان تحصیلات مقطع کاردانی برای دانش آموختگان کارشناسی و اصل آن جهت مطابقت (یک برگ).

2-     اصل تاییدیه تحصیلی دوره متوسطه / کاردانی.

*جهت ارسال تاییدیه تحصیلی سه ساله متوسطه لازم است با در دست داشتن یک برگ کپی دیپلم به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و فرم تاییدیه تحصیلی را تکمیل نموده و به آدرس مجری ارسال نمایید. لازم به ذکر است آدرس دقیق واحد مجری به همراه کدپستی داخل پروفایل دانشجویی موجود می­ باشد.

3- ریزنمره مقطع کاردانی برای دانش ­آموختگان کارشناسی ناپیوسته.

4-  تصویر تمام صفحات شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت (یک برگ).

5-  تصویر کارت ملی پشت و رو و اصل آن جهت مطابقت (یک برگ).

6-  تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت برای فارغ ­التحصیلان ذکور پشت و رو و اصل آن جهت مطابقت (یک برگ).

7-  6 قطعه عکس رنگی 4*3 پشت زمینه سفید. خواهران می­ بایست از پوشش مقنعه استفاده نمایند.

8-  اصل فیش واریزی صدور دانشنامه.

        *کلیه دانش ­آموختگان مقاطع تحصیلی که تاریخ فراغت از تحصیل آنها 1394/04/31 به بعد می ­باشد می­ بایست نسبت به واریز فیش صدور دانشنامه فقط از طریق مراجعه به امور مالی واحدهای استانی اقدام نمایند.

شایان ذکر است فیش مذکور جز موارد تسویه حساب مالی بوده و درج آن در پرونده دانش­ آموختگی الزامی می­ باشد.